fredag 20 mars 2009

Längst bort

För exakt en månad sen fick jag en inbjudan till återträff för oss som gått på Hultsbergsskolan och andra skolor i Karlstad. Som jag skrev i det förra inlägget om det (läs här) skulle en av anledningarna till att gå dit vara för att ta reda på vad Marie Persson gör - den enda person av ca 50 elever som jag och Lollo inte kunnat lokalisera. Igår kom en pusselbit i och med att klasslistorna damp ner i brevlådan. Utifrån den kan man utläsa att jag befinner mig längst bort från Hultsbergsskolan i dagsläget av oss i 9b. 5 befinner sig i Stockholmsområdet, 1 i Visby, bara 1 (!) i Göteborg och resten i Karlstad med omnejd, dvs. 14 stycken!! Lollo rapporterar från 9a:s klasslista att Marie enligt den befinner sig i Karlstad... Beslut om huruvida jag kommer åka eller inte kommer senare...

Inga kommentarer: