lördag 21 mars 2009

En vårfräsch lägenhet med skitiga fönster

Dagens match var spännande i ungefär en period innan Färjestad tryckte gasen i botten och körde ifrån Skellefteå. Det var således en rolig match att se med Färjestadsögon och det bådar gott inför fortsättningen.

Idag har jag mest letat fram lägenheten så nu kan jag inte undvika plugget imorn på grund av att det är dammigt i hörnen. Balkongdörren stod öppen när jag dammtorkade, dammsög och torkade golven och en släng av vårvintern hittade in och blåste ut vintern. Det var nära att vår-/sommargardinerna åkte fram av bara farten, men det kändes som lite för mycket studieflykt... Nästa helg ska de hängas upp och vem vet då kanske jag attackerar fönstren också för det får jag inte göra imorn även om det skulle behövas.

Inga kommentarer: