onsdag 18 november 2009

En lätt kaosig dag

Igår var vi några för många på jobbet som vaccinerade oss mot svinis samtidigt för idag var det ett visst manfall pga feber, huvudvärk, trötthet och andra härliga biverkningar. Jag klarade mig som tur var med smärta i armen, vilket inte riktigt går att klaga över. Som att det inte räckte så var pendeltågstrafiken inställd på morgonen pga en nedriven kontaktledning, vilket innebar att några kollegor inte tog sig till jobbet i tid. När skolan skulle börja 8.10 var vi 3 personer på plats till 4 klasser på övervåningen... Sen blev det ett härligt pusslande för att få ihop resten av dagen. Mitt i allt hade vi elevhälsomöte med mitt arbetslag. Pga manfallet kunde vi fokusera på juvelerna i min klass, vilket kändes nödvändigt och bra. Imorn är det vaccinering för barnen som gäller så det blir kanske en lugn fredag... Först ska vi dock pussla ihop morgondagen.


Avslutningsvis ska jag ge mig själv ytterligare en klapp på axeln för att jag lyckades ignorera soffan efter att jag ätit middag och faktiskt tog mig iväg till SATS för att köra mitt planerade benpass. Heja mig!

Inga kommentarer: