söndag 22 november 2009

En bra helg

Fan va nervöst det var på slutet. En 1-0-ledning är inte särskilt trygg... Henrik Karlsson var dock lugnet själv, trots kramp i låren under sista tredjedelen av tredje perioden. Det var ingen toppmatch direkt av Färjestad, men det var roligt att se dem live och biljetterna till matchen mot DIF på Hovet den 2/1-10 är redan bokade. Då ska vi sitta långt från DIF-klacken, men desto närmare Färjestadsklacken.

Idag har jag jobbat en del samt varit på Barkaby handelsplats med S. Först betade vi raskt av Outleten utan att spendera en enda krona. Därefter okynneshandlade vi mest på IKEA. Jag handlade dock mer saker jag var i behov av än S. Jag passade även på att nalla ett gäng IKEA-måttband som vi kan använda oss av på skolan. Innan vi gick in på IKEA slank vi in på Sportex och jag provade cykelhjälmar! Jo, du läste rätt..! Jag såg faktiskt inte ut som en idiot i hjälm så det får nog bli en tur till Sigges cykel i Vinsta till veckan för inköp... Jag kom dock inte ut tomhänt från Sportex för jag hittade ett par härligt nedsatta träningsskor så nu kan jag inte skylla på dåliga skor om jag bangar från träningen.

Inga kommentarer: