tisdag 10 november 2009

Bloggsvacka...

Jag är inne i en bloggsvacka. Varför är lite oklart för det händer ju hela tiden saker som jag kan reflektera kring, men motivationen finns inte riktigt. En orsak är ju som jag tidigare konstaterat att det inte är helt enkelt att reflektera över saker som sker på jobbet och det händer onekligen en del där... Det är en spretig grupp jag jobbar i om dagarna och vi sliter för att få allt att fungera. Många gånger känns det som att det inte händer nåt, men under vår pedagogiska handledning idag blev jag påmind om att även små steg räknas. Framstegen finns faktiskt där trots att de ibland gömmer sig väl bakom en del bakslag. Under den kommande veckan ska jag tänka på en målbild där frånvaron av något inte ska vara i fokus.

1 kommentar:

L sa...

du får skaffa en väldigt hemlig blogg också med bara tillträde för fåtal folk långt bort fr jobbet. kram