måndag 19 oktober 2009

Middag?

Det är lite av ett kaos här hemma nu. Det har gått i ett sen nån vecka tillbaka och jag insåg igår att jag inte ätit mat/middag hemma på typ en vecka...
Måndag - matlåda på jobbet innan Fredrik Lindström
Tisdag - konferensmiddag i Västerås
Onsdag - kvällsmöte med mackor
Torsdag - hafsig middag hemma innan det blev te och snack hos S
Fredag - käkade ute med A som jag inte träffat på länge
Lördag - dömde volleyboll och käkade lunch ute och åt kräftor som jag nu misstänker att jag är allergisk mot så det blev inte så mycket till middag sen
Söndag - käkade ute efter mer dömning
Idag - gröt och mackor till middag innan shoppingrunda i Vällingby
Imorn - middag hos S

På onsdag ska jag försöka laga nåt ordentligt...

2 kommentarer:

L sa...

fasen va trist om du verkligen är skaldjursallergisk.. man kan hoppas att det bara är nån invänjningsfas.. men det kanske inte är värt m invänjningen då... :-( skaldjur är gott.

Anonym sa...

Finns kanske Cillasås i frysen så slipper du idag med....;)
Idag är det min tur att fuska - raka vägen till Molkom o plastlådorna, ska bli kul.
Simma lugnt!
/Din ömma....