onsdag 26 augusti 2009

En låång dag

Jepp, borde ligga och sova nu så jag orkar med morgondagen... Det är dock ingen gympapromenad imorn så jag lär överleva. Vi ska även ha nåt som kallas planering, vilket jag känner vi inte riktigt hunnit med så här långt. Jag är dock tveksam till om det kommer att bli så mycket klarare utan jag tror snarare att fler frågetecken kommer skapas. Grupprocessen som snabbt passerade smekmånadsfasen och övergick i konfliktsfasen har nu landat och närmar sig mognadsfasen, men än är det en bit kvar... Det känns i alla fall avsevärt mycket bättre nu.

Det är tur man har vänner som man kan hänga med lite nu och då... både närbelägna, halvnära och långväga. Mat, snack, fotboll och bio det är bra grejer det. Vi såg Quentin Tarantinos nya film ikväll, vilken var mycket, mycket bra - se den!

Inga kommentarer: