lördag 29 augusti 2009

Helg igen... är det sant?

Det sa bara swisch så var veckan slut. Det har varit en helt okej vecka, men det är stressande och lätt frustrerande att alltid behöva göra "brandkårsutryckningar" och lösa saker i sista minuten. Jag är dock rädd för att det tar ytterligare en tid innan verksamheten landar och det finns reell tid för planering och reflektion.

Nu är frågan om jag ska köra på konceptet vila eller fortsätta hålla tempot uppe... Igår var jag på Popaganda och såg Lykke Li och MGMT, vilket var blött men bra. Idag funderar jag på om det ska bli fotboll för hela slanten i obygden (läs Åkersberga) eller fixa och trixa här hemma. Imorn kommer en Umeåkompis på snabbvisit på väg norrut, vilket jag hela tiden glömmer bort. Nu ska jag inte glömma det nåt mer utan hålla mig hemma från 13.30.

Inga kommentarer: