lördag 22 augusti 2009

Första riktiga jobbveckan avklarad...

Nu är barnen på plats på jobbet och verksamheten har dragit igång på allvar. Allt är dock lite lagom kaosigt och de flesta är mer eller mindre förvirrade. Dessvärre kommer det nog fortsätta vara så här ett tag framöver, men förhoppningsvis blir det lite bättre dag för dag. Mitt i allt kaos har jag dock hunnit lära mig namnen på nästan alla barn vi har i ettan, vilket känns bra. Nu ska jag försöka snappa upp lite fler namn på tvåorna under veckan som kommer.

Utöver att jobba har jag även hunnit med att se säsongens första hockeymatch, käka middag med pappa, laga middag med S och J, samt avsluta veckan med grillfest hemma hos en kollega. Hockeymatchen (DIF - FBK) var ingen direkt höjdare, men det är roligt att säsongen är igång. När jag träffade pappa fick jag utöver en bag med saker jag inte fick med mig hit tidigare mitt examensbevis som kommit till Karlstad så nu har jag examen på riktigt.

Nu ska jag ta tag i min lägenhet som blivit lite eftersatt de här veckorna när jag bara flängt runt. Sen får jag se vad som händer i övrigt. Jag måste erkänna att jag är ganska avis på alla som ska på Coldplay ikväll, men men...

Inga kommentarer: