onsdag 15 april 2009

Ull, jobb och starttider

Det gick bra med ullen idag, men lite mindre bra med papier maché-figuren som var tänkt att bli en varg... Nu är planen att det ska bli en kamel istället, vilket känns som en bra lösning på problemet.

Borde egentligen sova nu, men lyckades, som vanligt, påbörja ett litet projekt så här på kvällskvisten. Idag innebar det "få koll på de jobb jag ska söka veckan", dvs. var ligger skolorna och hur lång tid tar det att ta sig dit? Nu är det gjort och resultatet är att jag ska söka ca 5 jobb, vilket är mycket bra. Då är det bara att hitta tid för att försöka ringa rektorer och formulera ansökningar kvar... eller "bara och bara" tiden äts upp av annat på nåt märkligt sätt... Insåg idag att det inte är särskilt långt kvar till flytten och att jag har en del kvar att ordna med. Det stressar mig litegrann, men det är ganska bra stress faktiskt.

NU ska jag sova och så får vi se om 8.30 är en bättre starttid än 8.15 och 8.45.

Inga kommentarer: