söndag 19 april 2009

En hektisk tid väntar

Så var helgen nästan slut... Det har varit en bra helg med lagom fördelning av slöande, dansande och pluggande. Det här med att gå ut och härja är nåt jag borde göra oftare och särskilt med Umeåvännerna innan jag flyttar. Imorn blir det först avslutning av ullprojektet och så uppstart av något nytt, fortfarande okänt, projekt. Papier maché-kamelen och hans pingvinkompis ska också färdigställas, men det är lite oklart när det ska göras. Det kommer dock bli början av en hektisk tid för på torsdag börjar jag vikerara på skolan på rätt sida stan och ska vara där en vecka. Vid sidan av det ska flytten fortsätta att planeras, jobb ska sökas, såna där vardagsprylar som matlagning och städning ska fixas och så skolan så klart. Jag vidhåller dock att jag är rätt nöjd med livet just nu.

Inga kommentarer: