torsdag 2 oktober 2008

Dagens i-landsproblem...

Var på Iksu idag och dansade afro, vilket gick helt okej. Eftersom passet bara är 45 min passade det ju utmärkt att ta sig en tur till gymmet och köra några övningar där. Jag vet egentligen att det inte är så smart att gå och gymma vid 17-tiden, men jag tog en chansning. Klockan 16.45 var passet slut så med lite flyt skulle jag kanske hinna före de där som går o tränar direkt efter jobbet, men icke...suck! Jag hatar när jag inte får träna det jag ställt in mig på och när jag måste vänta på bänkar, stänger, maskiner osv. Efter att jag tvingat mig att göra 3 övningar gick jag hem... På lördagförmiddag ska jag ta igen det jag "missade" idag för då vet jag att det är lugnare trots att jag befinner mig i Sveriges mest träningsgalna stad.

Inga kommentarer: