måndag 29 september 2008

Träningsvärk orsakat av skratt

Det var inga pass på Iksu som passade in i dagens schema, men jag fick träna magmusklerna ändå. Magnus Betnérs program I ditt ansikte där han kör stand up för de personer/grupper som han driver mest med är fantastiskt roligt. Kollegan Martin Soneby är inte fullt lika rolig, men ibland glimrar även han till. Om två veckor ska de driva med MUF, vilket jag ser fram emot!

Idag hade jag förresten första lektionen i verkligheten och det var givetvis en förälder som var och hälsade på sin dotter under min lektion... Guldstenarna uppskattades av barnen och 6:an skulle visst bli en ekorre och inte tupp som jag trodde, så det gick helt okej. Imorn blir det stövlar på för tranbärsplockningsäventyr på myren och på kvällen föräldramöte.

Inga kommentarer: