söndag 28 september 2008

Lite bitter, men ändå inte

Umeå är mitt hemma och här trivs jag kanon, men ibland är det frustrerande att se vad som händer hemma i Karlstad. Inom loppet av ett par dagar "missar" jag först The Soundtrack Of Our Lives den 7/11 på Nöjesfabriken och sedan Hederos och Hellberg på Scalateatern den 8/11. Bittert - särskilt angående Hederos/Hellberg eftersom jag inte såg de på Way out West när jag hade chansen. Tur att brorsan kommer hit och härjar den helgen så det händer nåt skojigt. Sen är biljett till Magnus Betnér bokad och bara någon dag senare är det Umeå popup, samt att det ju är ett ganska mycket bättre klubbutbud här i Umeå så det är inte sååå synd om mig. Just ja, Håkans konsert blev hux flux flyttad från november till februari och det är ju helt klart på minuskontot...

Inga kommentarer: