tisdag 8 januari 2008

Uppdatering

Några av de första inläggen på min blogg handlade om saker som jag har och inte har och nu har det blivit dags för en liten uppdatering.

Numera har jag följande...
...ett jobb som ska avslutas till förmån för studier.
...en helt egen lägenhet.
...en sprillans ny dator.
...18 festivalarmband i ett gammalt pennfodral.
...en matberedare.
...Erlend Loes barnböcker.
...en egen palestinasjal.
...handledsskydd för mina klena handleder i gymmet.
...en fantastisk tavla av L. Norell.

Saker som jag fortfarande inte har...
...lärarexamen.
...pojkvän.
...ett riktigt bra uppslagsverk.
...bil.
...bra löparskor.
Saker som har tillkommit på saknaslistan...
...hockeyklubba och hjälm.
...riktiga vinterskor.
...motivation för att ta poängen på mattekursen.

Inga kommentarer: