tisdag 8 januari 2008

Äntligen!


Så är den äntligen här! Nu blir det inget mer släpande av dator fram och tillbaka till jobbet. 

För att ta det hela från början. Vid 7.30 imorse fick jag ett SMS med information om att mitt paket skulle levereras hem till mig mellan 9 och 15 eller kunna hämtas ut på bussgods efter kl.16. Eftersom jag jobbar så ställde jag in mig på att hämta datorn på stan när jag slutat. Strax före 13.30 ringer killen från budfirman och frågar om jag är hemma. Jag svarar att jag är på jobbet, varpå han frågar var det är. Kårhuset universum, svarar jag och han erbjuder sig då att köra dit och lämna paketet, vilken pärla till budkille eller man... Strax efter halv 2 står jag utanför E-puben och får paketet! Woho!

Efter en lång dag på jobbet, mest för att jag bara ville hem, har jag nu fått packa upp min vita, glänsande MacBook och jag är sååå lycklig. 

Inga kommentarer: