söndag 7 oktober 2007

Obligatorium

Är egentligen på väg att gå och sova för att ladda inför morgondagen. Innan man lägger sig är det dock obligatorisk blogg- och facebookkoll och resultatet blev följande:
Jag hittade en mycket förfärlig/spännande/oväntad blogg. För några veckor sedan upptäckte jag att en av mina gamla volleybollkompisar från värmland gått och blivit centerpartist. Nu har jag hittat hennes blogg, oj hjälp! Jag läste ett halvt inlägg och blev bara trött.
På facebook hade jag fått en vänförfrågan, vilken jag givetvis accepterade. Vad gäller det där facebookandet i övrigt så är jag mest intresserad av hur omröstningen om var vi ska anordna gymnasiereunion går. Det står hittills mellan Karlstad, Stockholm och Göteborg. Jag tror inte jag ska föreslå Umeå... folk tenderar att tycka det är långt bort av nån outgrundlig anledning. Vad jag själv ska rösta har jag inte bestämt mig för än...

1 kommentar:

Marie sa...

Hej! Vem är du? Du ligger i alla fall lite efter med nyhterna, har varit centerpartist ganska länge :-)

/marie