tisdag 2 oktober 2007

Jättebäbis

Idag har jag fått en jättepyjamas. Det känns som att jag kommer att inge massor av respekt när jag ser ut som en jättebäbis i pyjamas när jag dömer volleyboll i höst. Jag kan lugnt konstatera att kläderna, och framför allt tröjan, är gjord för någon med betydligt större mage än vad jag har. Jajja, jag har nog aldrig köpt så dyra kläder som suttit så illa som de här. Tur att jag kommer tjäna pengar på att döma så de betalar sig själva...

I övrigt har det hittills varit en bra dag idag. Jag har jobbat undan en del jobbiga FPS-prylar, fikat med kollegan E och planerat en bra grej! Dock lyckades jag klanta bort bilden på bloggen idag när jag tänkte byta den mot en ny så det har jag gett upp för stunden. Snart blir det käk, promenad och sen final i So you think you can dance.

Inga kommentarer: