söndag 14 februari 2010

Lägesrapport...

Det har varit stiltje på bloggen ett tag nu... Anledningen till det är lite oklar även för mig själv så jag låter det bara bero, men en orsak är nog att det överlag är lite mycket nu.

Större delen av förra veckan tillbringades i Värmland. Först var jag på konferens i Sunne och därefter hade jag några sköna, lediga dagar i Karlstad. Det gick rätt bra att njuta av pausen från vardagen, men med tanke på situationen på jobbet så hade jag lite dåligt samvete för att jag var borta så mycket. De senaste veckorna har nämligen präglats av frånvarande personal, främst, pga. sjukdom, vilket inneburit att barnen varit extra röriga. Den här veckan kom det tillbaka folk lite pö om pö och jag hoppas innerligt att vi är fulltaliga imorn, samt att jag håller mig frisk själv. Det är nämligen nåt som går runt kroppen, suck.

Vid sidan om allt jobbande så tillbringar jag många helgtimmar i olika volleybollhallar runt om i stan. Det är roligt, men tar ibland lite väl mycket tid. Idag var jag t.ex. borta i knappt 6 timmar för en match på Lidingö. Nästa helg blir det bara en match och då ska jag döma en gammal kursare och lite annat känt norrlandsfolk för då kommer Norsjö på besök, vilket ska bli kul.

Nu blir det OS-skidskytte, kvällsmacka, lite planering och allmänt slappande/laddande inför veckan.

Inga kommentarer: