tisdag 21 april 2009

Sommar i Karlstad 2009

Det blev ledighet i sommar och det känns som ett bra beslut. I början på juni bär det således av till Karlstad för att ha det som bas. Vad som händer annars är än så länge väldigt oplanerat förutom ett bröllop i Härnösand plus att jag ska läsa en sommarkurs eller två. Det blir väl högst troligt nån tur till Stockholm och kanske en festival eller flera, men det ger sig...

I väntan på sommaren ska jag flänga lite söderut redan nästa vecka och även veckan därpå. Först blir det intervju på skolan jag besökte för ett par veckor sedan och veckan efter åker jag till Karlstad ett par dagar. Sen hoppas jag väl på att det blir någon mer intervjutur för nu börjar det lossna på jobbfronten.

1 kommentar:

Erika sa...

Vad roligt att du ska vara i Karlstad i sommar, då kanske vi kan hänga lite nån kväll.