tisdag 14 april 2009

Ser slutet i tunneln

Livet är ganska gott just nu. Igår hittade solen hit och jag tog en timslång promenad längs älven och svor bara lite när jag fick skutta mellan lerpölarna. Jag lyckades även avsluta pärmprojketet och resultatet blev fyra tomma pärmar och sex sorterade, samt två överfulla pappkassar med papper till återvinningen. Fixade även lite inför flytten rörande folkbokföring och sånt där, samt att personbevis betälldes inför ansökan av examen. Idag noterade jag glatt att betyget på mattekursen är inrapporterat och att det såg mycket bra ut. Nu ska jag bara orka pyssla mycket i 7 veckor till och sen är min fyraåriga lärarexamen komplett! Det där med att orka pyssla tror jag inte ska vara nåt problem för det är riktigt riktigt roligt, men det gäller att lyckas sy ihop det med jobb och annat viktigt. Nu ska jag ladda för imorn...

Inga kommentarer: