tisdag 17 februari 2009

Rutiner...

Längtar efter en vardag som inte ändras hela tiden. Kikade lite på platsbanken och hittade faktiskt ett tillsvidarejobb från 1/8. Min vardag bör således innehålla dagliga besök där i fortsättningen. Eftersom det inom en relativt snar framtid förhoppningsvis kommer dyka upp fler jobb bör jag alltså skriva en bra grund till mitt personliga brev...

Den här veckan trodde jag att jag hade en fast rutin att följa, vilket jag även hade - till en början. Idag ersattes dock förmiddagens mattelektion med jobb på andra sidan älven. "Schemaändringen" medförde att hela dagen tillbringades där och istället för att analysera elevuppgifter fick jag tillbringa drygt två timmar ute i solen och de 15 minusgraderna. Det blev en bra dag och det är en vardag jag ser fram emot.

Inga kommentarer: