söndag 1 februari 2009

Kursstart på onsdag och inte torsdag - suck!

Har varit hemma några timmar nu och jag är fortfarande hemskt nöjd över min semester, men nu har jag upptäckt allt jag måste ta tag i och därmed uppdaterat Livet. Kursen jag ska börja i veckan började visst på onsdag och inte på torsdag som jag var helt övertygad om. Föreläsningarna på mattekursen får helt enkelt vänta till nästa vecka för nu ska det läsas och skrivas till Autism/Asperger-kursen. Tur att jag kan gå och hämta en bok på Ub imorn och att jag har den andra hemma.

I samband med att jag hämtar boken ska jag återlämna alla exjobbsböcker - sååå skönt! Har inte fått besked om uppsatsen än, men jag hoppas jag får det snart så jag kan lägga det bakom mig. Träffade en lärare från universitetet på flygplatsen och hon frågade lite medlidande om det var dispositionen jag fått kommentarer på. Jepp, svarade jag och fick sedan veta att det brukade tydligen vara så... pust. Kändes dock lite bra att veta att man inte är ensam om den upplevelsen, men ändå frustrerande så klart.

Inga kommentarer: