torsdag 20 november 2008

En 12-timmarsdag

Åhh vad jag bara vill ha examen nu och få jobba! Var på skolan på rätt sidan stan och jobbade idag, vilket var skitkul. Eller det hade väl kunnat gå bättre, men jag är lite fräck och skyller på läraren som jag vikarierade för. Hon tycker eleverna ska göra konstiga saker ibland...

Nu är resultatinsamlingen till uppsatsen helt klar. Jag ska bara transkribera en intervju imorn... eller om jag ska göra det nu... Ska försöka runda av mitt läsande nu för att istället fokusera på att skriva. 70%-seminariet kommer allt närmare - usch.

Idag var jag på fackets söka jobb-kurs, det hanns inte med förra veckan . Det var rätt intressant faktiskt. Nu ska jag "bara" skriva en ansökan i helgen och kanske ge mig på att ringa rektorn imorn för att reka lite. Det känns helt galet att söka "riktiga" jobb.

Inga kommentarer: