lördag 6 september 2008

En seg lördag

Imorn smäller det igen. Kl. 13 sänds del 3 av Kris i skolan?. Det blir lagom att ta lite pluggpaus då.

Jag är nämligen fortfarande inne i mitt pluggstim och är lite förvånad över att det fortfarande håller i sig. Går nästan och väntar på att det ska spricka, men det vore ju onekligen bra om jag kan bibehålla disciplinen ett tag till. Orkade dock bara läsa ett kapitel idag och frågan är hur mycket jag minns av det för det har varit en seg dag efter en halvhård kväll igår. Antar att det inte är mer än rätt att man är lite trött dagen efter... Det var dock en perfekt kväll för ett biobesök, mitt första på typ ett halvår. Såg Mamma Mia som var en helt okej feel good-film.

Mitt Iksu-kort vill inte funka förresten, sjukt irriterande. Får bli ett nytt mail imorn för att få ordning på det. Måste, måste, måste komma igång och träna igen!!

Inga kommentarer: