tisdag 12 augusti 2008

Ajaj

Hela kroppen värker och orsaken heter volleybollcomeback och gräsklippning med usel gräsklippare.

Comebacken på volleybollplanen har medfört ömmande underarmar, stela ben och högeraxeln är inte riktig som den brukar. Jag var sjukt dålig, men förvånades ändå över att tekniken var såpass bra som den var trots armbrott och träningsuppehåll i 1 år och 4 månader. Jag ska ge det en ny chans på torsdag och vem vet - det blir kanske spel i Umeå till hösten... Gräsklippningen idag gav egentligen inga nya krämpor mer än träningsvärk i käkarna efter alla svordomar. Efter halva gräsmattan gick jag in för att fråga min far om jag fick åka och köpa en ny... Eftersom han ville vänta lite med inköpet får han nu istället stå ut med att ha kvarterets fulaste gräsmatta, men det är hans val...

Inga kommentarer: