måndag 14 juli 2008

Det händer just nu...

Triologin om Arn är genomlyssnad. I iPoden väntar "Arvet efter Arn", "Flyga drake" och "Aldrig fucka upp!". Det skållheta vattnet i min lägenhet igår har bytts ut till enbart kallvatten idag. Jag har 11 arbetsdagar kvar. På fredag bär det av till Skellefteå för att gå på konserter. Planen att bara gå ut att ta ett glas vin i lördags blev helkväll på Rex. Jag är en jäkel på att sköta markservicen när kompisar byter lya. Smyckena blev uppskattade. Mobilen är på lagning och optikern pysslade med finlir när han konstaterade att synen på ena ögat försämrats något.
Utöver detta har jag varit asbra på att träna på lunchen och jag blir faktiskt starkare, woho! Nu är det bara kanonväder som saknas så är allt på topp!

1 kommentar:

Anonym sa...

Och som du sköter markservicen sen =) Guld värt!
/S