söndag 11 maj 2008

Vecka 19...

...har varit en bra vecka bortsett från strulet med biljetterna ner till Kalmar. Väl tillbaka i Umeå gick jag direkt t E för middag och sedan även förfest inför en jättekul kväll på NH. Det är så härligt med utgång utan förväntningar. Tanken var sedan ha en vit lördag efter 4 dagar med en mer eller mindre mängd alkohol, men det blev en öl på Pipes och sen biljard med en gammal vän. Ett trevligt återseende.

Idag har det mest produktiva varit att jag styrt upp v 20 - min sista lediga vecka på 2,5 månad. Det blir lite fika, lite jobb, lite möte, lite lunch, lite mer jobb, en del träning och så avslutas veckan med styrelsehelg på Ulvön.

Dagens bästa meddelande: Bästa vännen kommer den 29/7 kl. 21... härligt!

2 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

jupp.. snart (ganska snart iaf) är jag där och det ska bli underbart! jag är dock inte särskilt förtjust alls i sj's nya system a la ryan air med tillägg för allt, men eftersom jag för en gång skull var ute grymt mycket i förtid så blev jag en av de få som tjänat på systemet..