fredag 9 maj 2008

I Kalmar några timmar till

Konferensen börjar lida mot sitt slut. Sitter på en föreläsning om breddad rekrytering, vilket är intressant. Jag är dock lite seg efter gårdagens middag på Kalmar slott och sedan en öl på stan. Dagarna här i Kalmar har varit bra. Jag har varit på intressanta föredrag och vår workshop gick mycket bra igår. Efter den fick jag massa beröm från gruppen, så jag tror att jag skötte mig. Vid en session satt jag i samma grupp som Lars-Åke "balans-boken" Kernell och han verkade ganska vettig. Tänk om hans bok också varit det...

Om en timme ska jag på ett samtal om kodade tentor, vilket ska bli spännande. Beslutet om införande av kodade tentor på hela Umeå universitet har fått bollen i rullning och frågan är nu aktuell på många lärosäten.

Inga kommentarer: