tisdag 15 april 2008

Ett halvår

Det har gått ett halvår sen jag fick nycklarna till min lägenhet. ETT HALVÅR!!

Det har hänt mycket sen dess. Jobb har blivit studier. Arbete med studenter har bytts ut till arbete med barn. Träningseffektivitet har blivit ineffektivitet. Min examen börjar kännas som att den är inom räckhåll. Studier byts snart mot jobb igen, men bara för några månader. Jag mår rätt bra helt enkelt.

Igår fick jag besked om sommarjobb, vilket var en lättnad. Jag gör comeback inom parkbranschen om några veckor. Det ska bli skoj. Det innebär att de närmaste veckorna måste fyllas med juridikplugg och lite annat ströplugg. Förhoppningsvis hinner jag även med att softa lite, samt några vikarietimmar.

Imorgon blir det intervjuer med kanslichefsaspiranter och jobb så det är bäst jag går och laddar för det.

1 kommentar:

Anonym sa...

En bamsekram till dig för att du kan stanna upp o "kolla läget" - och sedan konstatera att det för dagen är rätt OK. Det är såna tillfällen som man sedan har att ta till när något är skrutt o vardagen bråkar med oss!! / din ömma.....