måndag 10 mars 2008

Ynklig, ömklig, sjuklig

Jag är sjuk, så det är lite synd om mig. Feber och hosta härjar i kroppen. Senast jag var sjuk var i december 2003. Jag är dålig på att vara sjuk. Rastlösheten hoppar på mig efter bara några timmar och samma sak med frustrationen över hostan.

Något som är bra med att jag är hemma från VFU:n idag är att jag slapp vara med på ett dåligt seminarium. Det finns dock en viss risk för att jag får göra någon skriftlig skituppgift istället, men det kan det kanske vara värt.

1 kommentar:

Anonym sa...

va?! vad är du för über-människa? senast du var sjuk var 2003? wow. jag tror jag kanske bör anställa dig till privat hälsocoach.. på distans.. med videoföreläsningar om bönor och vitaminer.. och med käcka och hetsiga inslag om motion kanske...

Senast jag joggade var maj 2003.. hmm kanske det finns en koppling varför hosta och förkylning dyker upp var 3e vecka...

kram