onsdag 26 mars 2008

Ineffektivitetens högborg

Jag är en sjukt dålig student, men en rätt bra människa ändå...ibland i alla fall. Min målsättning har hela tiden att varit att bli klar med struntuppgifterna efter Vfu:n under påskhelgen, men jag är fortfarande inte klar, suck. Detta är dock inget som förvånar mig nämnvärt för jag behöver tidspressen för att få nånting gjort. Det jag förvånas mest av är att jag fortfarande inte fattat det själv. Jag har dock hunnit tvätta och baka idag, samt faktiskt skrivit typ en sida så lite har jag fått gjort...

E o M varit här och hängt större delen av eftermiddagen/kvällen, vilket var ett mycket bra alternativ till skrivandet. Mycket har avhandlats och diskuterats - en trevlig kväll alltså.

Imorn ska jag äntligen till vikariebanken och bli lönesatt och sedan försöka skriva lite på uppgiften innan jag ska bjuda grannarna på middag. Eventuellt kommer det fikabesök också, men det ger sig. Jag är ju bra på det där med att jobba under tidspress så det är lugnt.

Inga kommentarer: