fredag 22 februari 2008

Veckan i korthet

Jag är helt ur min bloggrytm. Har inget bra att skylla på mer än att det alltid kommer något i vägen när jag är på väg att sätta mig för att reagera på eller reflektera över något. Till exempel så borde jag ha sett på dokumentärserien 9A, men jag gör det inte av principskäl. Att fortsätta visa sneda bilder av skolan hjälper inte till att ge en mer nyanserad bild än den Majoren hela tiden förmedlar. Han lyckades för övrigt förstöra en morgon för mig i början av veckan när han dök upp i SVTs morgonsoffa utan förvarning. På tal om onyanserade bilder av skolan så debatterades ovan nämnda dokumentär av nyhetspanelen idag och de hade inte många rätt i sina analyser av skolan, suck.

Veckan som gått har i mångt och mycket varit superbra. Den har framför allt varit fantastisk på musikfronten. Jag har hittat mycket nytt att fylla mina bussresor med och jag ser fram emot Umeå open och sommarens festivaler. Det kommer dock bli trixigt att välja var jag ska åka för det presenteras hela tiden så mycket nytt och bra till alla festivaler, men det får bli ett senare problem.

1 kommentar:

Anonym sa...

fint att ha dig tillbaka i bloggvärlden
kram