söndag 17 februari 2008

8 dagar kvar...

Konstaterade idag att jag har en ofrivillig utgångsfri månad. Att gå ut och dansa med gips känns inte så lockande. Det gör oavsett vad ingenting. Återgången till utelivet blir i metropolen Övik om 2 veckor. Yes! Förhoppningsvis får jag fira att FBK vunnit mot MoDo också, men deras facit mot mästarlaget från i våras är inte så bra så jag hoppas bara lite lagomt på seger.

Innan dess har jag dock en hel del att hinna med...
...prep inför Jökendagar på torsdag och fredag.
...få information om ett projekt jag är med i och en iPod finns med i bilden.
...planera och genomföra lektioner och aktiviteter på VFU:n.
...ha de där två Jökendagarna.
...få panduroleverans och förhoppningsvis ny telefon.

Sen borde jag hinna träffa lite folk också...
...och så ta bort gipset så klart, 8 dagar kvar nu!

Inga kommentarer: