torsdag 28 februari 2008

Comeback

Idag fick jag höra att en av mina kollegor på fritids tyckte jag verkade passa mer som fritidspedagog än lärare sett till förhållningssätt till barnen. Det var en intressant iakttagelse och jag tar det som en komplimang. Jag fick det bekräftat under förmiddagen när jag var och hälsade på i klassrummet hos den ena klassen. Läraren och jag har väldigt olika syn på mycket. Tur att jag inte gör min VFU där för jag hade kreverat efter ytterligare nån timme bara. Mitt val av breddning mot fritids känns jättebra!

Imorn bär det av till metropolen Örnsköldsvik för en helhelg där. Först blir det härlig 18-årsfest, ojoj, och på lördag blir det hockey och utgång. Det ska bli spännande med utgång i Övik och jag ska göra en klädspaning. Det ska även bil jättekul att träffa S, som jag inte träffat på drygt en månad.

Nu blir det rehab och sen ska jag sova för att vara riktigt utvilad inför min comeback på skridskor på barnens gympalektion

Inga kommentarer: