onsdag 2 januari 2008

Tillbaka till vardagen

Ett tunt lager snö och ett par minusgrader mötte mig när jag klev av planet i Umeå igår kväll och valet av skor var inte så lyckat. Converse i snö och kyla är inte så praktiskt. Väl hemma i lägenheten hade mina två julstjärnor sett bättre dagar, men i övrigt var allt sig likt. Det var skönt att komma hem igen.

Innan jag åkte söderut hann jag med att beställa ny dator så om en vecka är jag förhoppningsvis inte datorlös längre. En vit MacBook är beställd och ska vara på väg mot Umeå inom kort - woho!

Idag har jag jobbat, eller i alla fall varit på jobbet. Imorn ska jag sätta fart på riktigt. Förhoppningsvis har jag lyckats justera tillbaka dygnet lite till då. Det är obegripligt hur det kan vara så lätt att vända på dygnet så man lägger sig sent och sover länge, men att det omvända är nästan omöjligt.

Inga kommentarer: