måndag 17 december 2007

Produktivitet

Alldeles för sent igår kväll blev jag klar med broderiprojektet. Okej, jag har lite trådar kvar att fästa, jag ska stryka på vlieseline på baksidan och montera den, men sen är jag klar.

Jag har överlag varit produktiv i helgen, eller snarare mångsysslande. Jag och S har bakat julgodis. Det blev en tur till iksu på lördagen. Vin och därefter dans, dans, dans på Dåliga gatan. Förutom färdigställandet av julbroderi igår drack jag glögg hos E, fick besök av familjen Eriksson/Näs, S tittade förbi och hämtade julgodis och slutligen blev jag bjuden på gröt och mera glögg hos grannarna.

Om lillkillen Eriksson/Näs kan berättas att han är en hejare på att vifta med fjärrkontroller och allt som är på lagom nåhöjd är spännande. Han kan även vissla, vilket han dock inte är särskilt medveten om än.

Dags för nya tag denna sista arbetsvecka 2007.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så jättefin den blev!! Det blir lätt lite sent när det är flow!!
Låter som en trevlig helg också!
Kul! /din ömma....