söndag 23 december 2007

Prejul

Sedan jag kom hem i torsdagskväll har tiden bara ramlat iväg. Jag har varit riktigt effektiv faktiskt om jag får säga det själv.
Fredagen spenderades på stan. Jag var där 11.30-18.30, puh! Under mina 7 timmar i Karlstads centrum fikades/åts det mat 2 gånger med olika personer, jag sprang på 2 gamla gymnasieklasskompisar som jag inte sett sen studenten etc. Totalt träffade jag ett 15-tal personer som jag inte sett på länge, vilket var kul. Igår tränade jag en sväng innan jag körde brorsan till jobbet, utnyttjade personalparkeringen, fixade de sista klapparna och premiärgick på ikea. På kvällen blev det ett par öl med ett par kompisar från högstadie- och gymnasisetiden. Vi fick ofrivilligt gå in på 18-årsnattklubben Arena en stund i väntan på nattbussen, vilket fick mig att må lite illa. Gick dock in gratis som student, fick se Karlstadbandet Molotov jive spela och slapp frysa så det var väl ok.
Idag gör jag inte många knop. Det blir mest julstök och sånt fixande. Trist nog har den fina rimfrosten smält bort nu så nu blir det väl en grön jul igen...men jag har börjat vänja mig.

Inga kommentarer: