tisdag 25 december 2007

Koriander?

Ikväll blir det trängsel på något av Karlstads uteställen. Som vanligt kommer det vara roligast på förfesten hos E. Förhoppningsvis träffar jag personer som jag faktiskt vill träffa på riktigt. Jag ogillar skarpt att låtsas vara intresserad av vad någon jag inte bryr mig om gör för jag glömmer det ändå med en gång.
För övrigt är det helt sjukt att behöva gå ut vid halv 9 för att ens ha en chans att ta sig in. Har vi otur är det för sent... Förr gällde detta Ankan, nu är det Koriander som är stans lilla och bra uteställe. I värsta fall blir det promenad till Blue Moon Bar, men jag går hem om någon föreslår Nöjesfabriken - Been there, done that.

Håller förresten tummarna för att träningsvärken inte slår till förrän imorn. Var på gymmet och försökte att inte mesa, men det gick sådär - som vanligt.

Inga kommentarer: