tisdag 18 december 2007

Ineffektiv som få och jävligt less

Om helgen var produktiv så kan man säga att veckan börjat helt tvärtom. Energin och inspirationen har bara försvunnit och det får gärna bli torsdag fortare än snabbt så att jag får sätta mig på planet söderut för miljöombyte och distans. Känslan är ungefär densamma som när jag åkte "hem" för sommarsemestern. Hjärnan är full av tankar som behöver redas ut, nya infallsvinklar måste hittas och jag måste få perspektiv. Det ska givetvis bli kul att träffa vännerna från förr också - hur många man nu hinner med på dryga 10 dagar i söder och såtillvida de har tid också...

Övrigt i korthet (kanske är ett bra koncept...):
* Nu har jag fått datum... Det tog en jäkla tid... suck!
* Numera ägare av egen palestinasjal.
* Glömde glasögonen hemma imorse och har gått i en dimma hela dagen, inte alls behagligt och jävligt klantigt.
* Har inte köpt en enda julklapp än... men oj vad jag tänker...
* Jag älskar SVT:s julkalender! Har du inte sett den?! Se samtliga avsnitt på svt.se - det är en order!!

Inga kommentarer: