måndag 26 november 2007

Helgen v 47

Strävan är alltid att gå upp runt 11 på söndagen för att hinna bli trött på kvällen och därmed kunna överleva måndagen. Jag misslyckades igen - typiskt. Anledningen var att jag varit på club zoo och dansat järnet. Lördagen var allmänt fullspäckad och det var kanske också en anledning till varför det var så skönt att sova länge på söndagen. Först var jag på föreläsning om styrketräning. Därefter dömning och sen hem för att laga mat och fixa för kvällen. En kväll som var nog en av de roligare på länge.

När jag tänker efter var hela helgen bra. En lugn fredag med idol och fotbollsturneringIKSU. En fullspäckad lördag och sen en lugn söndag med bio. Ja, jag var på bio. Det var första gången på 2-3 år. Såg inte nån höjdarfilm, men det var skoj.

Idag har jag varit seg hela dagen. Först vid 15-tiden vaknade jag till liv - suck. Nästa helg ska bli lugn med adventspyntning, julkonsert och glögg i mängder.

Inga kommentarer: