söndag 14 oktober 2007

En fullspäckad helg

När veckorna är fullspäckade brukar det vara skönt med lugna helger därför gjorde jag precis tvärtom. Helgen har varit fulltecknad, men den har varit oerhört rolig.

Den började bra med en EPP-ölNH ihop med S, J och A. Shit, vad jag skrattade! Kom hem och inväntade L från Stockholm. Vi lagade mat, surrade och delade på en flaska vin. När L gick ut för att kolla in studentlivet gick jag och K för att spana på branden på värmeverket. Det var hemskt ospännande, men vi promenixade lite och snackade. Lördagen började med att jag åkte och köpte TV, så nu är jag fattig, men en TV rikare. Därefter for jag direkt till Skellefteå för att döma. Det gick bra och det är hemskt roligt att köra bil. Tänk om det bara vore lite färre hastighetskameror... Kvällen innebar fotboll och förfest bland flyttkartongerna och det var jättekul att träffa utflyttade gamla kompisar igen. Sen blev det taxi ner på Rex och det var faktiskt helt okej. Hade nog hellre gått på Club Zoo, men det kommer fler chanser. Idag har det varit allmänt segt, men vi orkade med en tur till världens bästa Skogis och sen har jag mest slappat och packat lite.

Nästa gång blir det reunion i Stockholm, ser redan fram emot det!

Inga kommentarer: