söndag 15 juli 2007

361 dagar kvar...

Mina 9 arvikafestivaler glider ihop till en enda stor Arvikafestival, vilket får konsekvensen att åren, konserterna, funktionerna flyter ihop till en härlig röra. Det var tydligen flera år sedan det fanns allmänna datorer för besökarna på området. Oops! Trots mitt pressarmband och därmed tillgång till Mediabackstage med internetuppkoppling lyckades jag inte göra några dagsvisa rapporter eftersom jag inte hade datorn med mig. Vad är det för en "journalist" tänker ni kanske då, men jag var bara där i egenskap av mig själv som ledig, öldrickande, musiksuktande besökare. Att uppleva festivalen från det perspektivet igen var alldeles, alldeles underbart. Nu är det bara 361 dagar kvar till mitt 10-årsjubileum. Frågan är bara hur jag ska kunna få möjligheten att hänga på partybackstage då också... det tåls verkligen att tänka på. Inledningsvis ska jag bara smälta allt och några godbitar dyker upp här i sinom tid. Fram till dess finns festivalen i bilder här.

Inga kommentarer: