fredag 22 maj 2009

Lådorna börjar fyllas

Helt plötsligt har det gått drygt en vecka sen jag skrev sist och min flytt från Umeå närmar sig med gigantiska kliv. Om en vecka är lägenheten med största sannolikhet helt tom förutom lite kläder, städredskap och lite köksprylar. Jag har ju varit väldigt dålig på att börja packa alla mina saker, men nu har jag börjat och nästan 8 lådor är fyllda och mina bokhyllor gapar tomma. Det känns rätt bra faktiskt. Idag känns det faktiskt ännu bättre för det lutar åt att jag har boende klart och att jag får använda mina egna grejer, vilket innebär att jag blir lite friare i mitt packande.

Imorn bär det av till Härnösand för att hämta bilen jag får låna av min snälla farbror och jag passar även på att ta lite paus hos farmor när jag ändå är nere.

Inga kommentarer: