fredag 27 mars 2009

I rätt riktning

De ljumma vindarna har hållit sig på avstånd - jäkligt långt borta nånstans för det har varit isande kallt under slutet av veckan. Eller den härliga solen har värmt en del, men plusgraderna har definitivt varit frånvarande. En riktigt rolig jobbvecka avslutades med ett missat samtal från en Stockholmsrektor och när jag kom hem hade jag fått mail om nån form av möte. På måndag får jag veta mer. Nu ska det inte ropas hej, tappas några pengar eller nåt sånt, men jag ska erkänna att det känns skönt att mina erfarenheter och min ansökan inte är helt värdelösa i alla fall. Firade med lite öl och snacks på stan ikväll, vilket var hemskt trevligt.

Vad som händer resten av helgen är lite oklart. Det ger sig helt enkelt. Jag vet dock att jag ska leta fram diskbänken, läsa ett kompendium till slöjdkursen och så ska nog E komma och låna symaskinen. Jag ska även följa slutspurten i den andra semifinalsserien för att se vilka Färjestad får möta i final...

Inga kommentarer: