tisdag 24 mars 2009

Dags för tenta

För tre år sen gjorde jag allt möjligt utom att skriva en hemtenta i matematikdidaktik. Om 9 timmar sitter jag på Östra Paviljongen och skriver tentan som innebär att jag kan radera min halvfärdiga hemtenta från datorn. Det är att ta i att säga att jag längtar tills dess, men fy fan va skönt det ska bli att ha det avklarat.

Har laddat med att se Färjestad köra över Skellefteå med 6-0 igen iförd min nya t-shirt som oväntat kom på posten idag. I övrigt har jag även ringt ytterligare en rektor och skickat in en ansökan - med flera dagars marginal... Sen har jag ju jobbat, vilket känns som vardag nu och meddelat E vilka tyger jag är intresserad av. Nu ska det sys annat än mjukisbyxor framöver...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vet du jag kom på att jag visst ringde på några jobb, två stycken. Jag hade nog förträngt det=)
/S