måndag 2 mars 2009

Dagen B

Förmiddagen ägnades åt att sy ett par små, små byxor till en liten kille i Karlstad. Mitt på eftermiddagen for jag ner på stan för att göra följande:
- gå på banken
- hämta jacka 1 i ny storlek på bussgods
- gå på bokrean
- kolla efter en bok på bibblan
- kika efter träningsbyxor.

Väl hemma igen kan jag konstatera att det blev en bra stantur. Fyndade lite lagomt med böcker på rean, jackan kom i en lite mer bärvänlig kartong den här gången, hittade träningsbyxor, överlevde kön på banken, men på bibblan gick jag bet för boken var utlånad.

---------------------------------------
Färjestad har precis valt Brynäs som kvartsfinalmotståndare i slutspelet... Det är onekligen Dagen B. På torsdag börjar kvartsfinalserien och givetvis har jag missflyt och får inte se nån match när jag är hemma i veckan.

Inga kommentarer: