lördag 10 januari 2009

Överkörd

Lyssnar på Marcus Birros vinterprogram i P4 Göteborg via webben och stickar. Är mentalt överkörd och har ingen ork till nåt annat. Har sovit 12 timmar två nätter i rad och sett sjuukt många avsnitt av Veronica Mars på tv och imorn blir det tre till... Det är dock ganska skönt att faktiskt få göra ingenting utan att ha dåligt samvete. Imorn ska jag läsa igenom uppsatsen jag ska opponera på till veckan, men det känns inte särskilt jobbigt. Det blir kanske en promenad till universitet för att skriva ut den också - vädret får avgöra.

Marcus spelar Cruel Town med Broder Daniel och jag kan känna regndropparna som föll i mitt ansikte en augustinatt i Göteborg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hade också en broder daniel nostalgi-tripp igår när jag satt och knåpade ihop en skiva m svensk musik till en tysk kompis! problemet m BD är dock att ingen annan än vi svenskar fattar grejen, men jag tvingar med 2 skivor av dom ändå! hahaha skivan blir nog ändå knappast representatibel för det svenska musikundret....