lördag 20 december 2008

Snart jullov..? - Nja, ytterst tveksamt

Hjärnan skriker efter jullov, men med mitt nuvarande skrivartempo känns det oerhört avlägset. Det jag mailade in i onsdagsnatt var i alla fall okej, så jag vet att jag är på banan - mycket skönt. Nu gäller det bara att få upp farten igen...

Igår kom E och tittade förbi på vägen norrut. Det blev vin och massor av snack om allt möjligt. Bl.a. pratade vi om julkalendrar, vilket ledde till att vi laddade ner Sunes Jul och kollade på nästan alla avsnitt i natt och idag på förmiddagen. Hur trevligt som helst och Sunes Jul är så fantastiskt bra!

För en stund sen fixade jag en julklapp till mig själv i form av en hockeybiljett till FBK-DIF den 28/12. På måndag bär det av söderut och jag längtar faktiskt lite... ska se till att skrivaskrivaskriva imorn så jag med gott samvete kan vara lite ledig i alla fall.

Inga kommentarer: