torsdag 18 december 2008

Nej, jag kan inte för jag ska skriva...

Hur kommer det sig att det alltid behövs vikarier när man bestämt sig för att inte jobba? Har jobbat ca 60 timmar under december. Därför bestämde jag mig för att det inplanerade vikariatet igår på skolan på andra sidan älven skulle (och borde) vara det sista före julen. Men, vad händer...? Igårkväll ringde en lärare från skolan på rätt sida stan och frågade om jag kunde jobba och idag på morgonen ringde de från skolan på andra sidan älven och frågade samma sak. Jag svarade dock nej på båda förfrågningarna och nu sitter jag och väntar på att min handledare ska svara på mitt mail som jag skrev i natt... Jag kom in i ett litet stim igår så jag hoppas att det kan lossna nu, men jag ropar inte hej än på ett tag...

Inga kommentarer: